Visualització de contingut web
Oficina d'Atenció a l'Usuari de Telecomunicacions
L'Oficina d'Atenció a l'Usuari de Telecomunicacions és dependent de la Direcció General de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Publica.
Aquesta oficina constitueix el mecanisme específic establit per a facilitar informació i tramitar les reclamacions que tinguen com a causa la controvèrsia entre usuaris i operadors de telecomunicacions.
Què es pot reclamar?
Aquesta oficina és competent per a resoldre reclamacions en relació amb:
- Disconformitat amb la factura rebuda.
- Negativa o demora en instal·lació de línia.
- Negativa o demora en tràmit sol·licitud baixa.
- Negativa o demora en portabilitat de número o selecció d'operador.
- Contractació no sol·licitada.
- Avaries i interrupcions del servei.
- Incompliment d'ofertes per l'operador.
- Incompliment del dret de desconnexió.
- Depòsits de garantia.
- Falta de comunicació de modificacions contractuals.
- Altres conflictes que puguen sorgir en matèria dels drets dels usuaris finals regulats en el Reglament aprovat pel RD 899/2009.