Visualització de contingut web

Oficina d'Atenció a l'Usuari de Telecomunicacions

L'Oficina d'Atenció a l'Usuari de Telecomunicacions és dependent de la Direcció General de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Publica.

Aquesta oficina constitueix el mecanisme específic establit per a facilitar informació i tramitar les reclamacions que tinguen com a causa la controvèrsia entre usuaris i operadors de telecomunicacions. 

Què es pot reclamar?

Aquesta oficina és competent per a resoldre reclamacions en relació amb:

  • Disconformitat amb la factura rebuda.
  • Negativa o demora en instal·lació de línia.
  • Negativa o demora en tràmit sol·licitud baixa.
  • Negativa o demora en portabilitat de número o selecció d'operador.
  • Contractació no sol·licitada.
  • Avaries i interrupcions del servei.
  • Incompliment d'ofertes per l'operador.
  • Incompliment del dret de desconnexió.
  • Depòsits de garantia.
  • Falta de comunicació de modificacions contractuals.
  • Altres conflictes que puguen sorgir en matèria dels drets dels usuaris finals regulats en el Reglament aprovat pel RD 899/2009.